Alla inlägg den 13 april 2012

Av Sofia - 13 april 2012 09:47

Jaa hörrni då var det fredag igen! Kan inte fatta att veckorna går så fort, är rädd att jag bara skall hinna blinka och så är sommaren slut och så är det höst igen! :O Jag lever verkligen för somrarna, hatar vintern. Hatar julen, är verkligen grinchen alltså :) Men jag ääääälskar sommaren! En ännu större anledning att bli fit kan man tycka, men jag hittar verkligen inte motivationen... Vetefan vad jag ska göra alltså, försöker ta varje dag som den kommer men det är inte så lätt. 


Från och med idag skall jag iaf ta 1 timmes promenad varje dag, spelar ingen roll om det är i streck eller 30-30 osv. En timme sammanlagt. En del frestelser hägrar i helgen - skall laga nachos med en kompis (ostsås och chips... kan knappast bli mer onyttigt), och den här kompisen är förstås en sån där som vi alla avskyr - smal som en sticka och kan äta precis vad som helst utan att lägga på sig ett gram till skillnad från mig som går upp i vikt av att titta på mat. På söndag skall jag sedan på bio med min lillebror. Det bra är att den börjar 14.45, det borde göra det lättare att inte äta massa skräp. Det är svårare på kvällen tycker jag.


Snart skall jag laga tonfisksallad och sedan är det skola från 12.30-16.10 på ett ungefär.. Det tråkiga är att jag skall skriva tenta imorgon klockan 9 - ingen sovmorgon med andra ord.


Trevlig helg!


 


Fyy vilket väder idag!

Presentation

ticker

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards