Direktlänk till inlägg 9 april 2012

Bakslag!

Av Sofia - 9 april 2012 11:27

Åh nej, vilket bakslag. Har blivit förkyld :/ Inte alls kul , idag är ju ledig dag och allt!


Svag karaktär som man har så får jag ju såklart äta choklad idag då... hrm.. Eget fel, hade några rader kvar hemma.

Man skall inte ha sånt hemma i skåpen, ska försöka lära mig det nu.


Blir knappast någon powerwalk idag, känner mig som jag blivit överkörd och sedan påbackad igen.... Men det var en kul helg iaf! Lagom med alkohol, lite mindre lagom med maten... Och har verkligen inte hållit någon som helst LCHF denna helg, Katrin Zytomierska skulle banka in skallen på mig haha :) Menmen, hoppas på att må bättre imorgon och att jag är back on track!! Invägning imorgon också, vet inte riktigt vad jag ska tro om det. Det får jag se imorgon :)


Ha en bra måndag!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 13 april 2012 09:47


Jaa hörrni då var det fredag igen! Kan inte fatta att veckorna går så fort, är rädd att jag bara skall hinna blinka och så är sommaren slut och så är det höst igen! :O Jag lever verkligen för somrarna, hatar vintern. Hatar julen, är verkligen grinche...

Av Sofia - 11 april 2012 10:10


Fy sjutton alltså vad dålig karaktääär jag haaaar!!!   Är en skam för alla lchf-are här i världen... Jag vill så gärna gå ner i vikt, men det börjar kännas så hopplöst. Har känt så här sen jag var typ 14! Och det känns som att jag ständigt försök...

Av Sofia - 10 april 2012 09:42

- 0,5 blev det denna vecka då! Kanske inte så jättebra resultat för att vara första veckan, men det har ju faktiskt varit påsk så jag är glad bara det är ett minus :)    Måste dock öka till nästa vecka, eftersom jag måste gå ner i snitt 2,333 kg/...

Av Sofia - 6 april 2012 13:48

Jaa, för visst känns ju långfredagen alltid extra lång! Har precis dumpat pojkvännen i hamnen, han ska spendera påsken med sin pappa och jag ska bli här hemma och jobba och "fira" med lite vänner :) Vet inte vad jag tycker om påsken egentligen, man k...

:)

Av Sofia - 4 april 2012 17:24


          Jaha det här ska då vara mitt första blogginlägg!   Det är alltså 7 kg som gäller till 30 juni, det kommer bli tufft men jag vill verkligen klara det! Kommer varje torsdag lägga upp veckans viktförändring, alltså inte vad jag ...

Presentation

ticker

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards