Alla inlägg den 6 april 2012

Av Sofia - 6 april 2012 13:48

Jaa, för visst känns ju långfredagen alltid extra lång! Har precis dumpat pojkvännen i hamnen, han ska spendera påsken med sin pappa och jag ska bli här hemma och jobba och "fira" med lite vänner :) Vet inte vad jag tycker om påsken egentligen, man kan väl inte säga att man firar att det är påsk direkt? Snarare firar man väl att man får många lediga dagar, och att många kompisar som kanske pluggar långt borta kommer hem för att träffa släkt och vänner. 


Hursomhelst, blir inget påskgodis för mig i den bemärkelsen, men får se om det kanske blir en liten dessert ikväll. Skall ut och äta med två vänner, men brukar oftast vara för mätt för efterrätt! Kanske en kaffedrink ;) Jag räknar med att det blir någon form av utgång, men jag skall jobba imorgon så blir inte så mycket alkohol för mig. Borde ju ändå inte dricka så stora mängder eftersom jag ska gå ner i vikt! Dessutom är det utgång imorgon med, så... ja :)


Har förresten en riktig morot för gå ner i vikt, vi ska kryssa med segelbåt i södra Europa en vecka i juli! Vem vill vara tjock då? Vill kunna ha en bikini och känna mig fin i den :)


Ha en trevlig påsk!

Presentation

ticker

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards